Zadanie certyfikacyjne kwiecień 2022
Quiz Summary
0 of 1 Pytania completed
Pytania:
Informacje
You have already completed the quiz before. Hence you can not start it again.
Quiz is loading…
You must sign in or sign up to start the quiz.
You must first complete the following:
Wyniki
Wyniki
0 of 1 Pytania answered correctly
Your time:
Czas się skończył
You have reached 0 of 0 point(s), (0)
Earned Point(s): 0 of 0, (0)
0 Essay(s) Pending (Possible Point(s): 0)
Kategorie
- Brak kategorii 0%
- 1
- Current
- Review
- Rozwiązany
- Poprawnie
- Niepoprawnie
-
Pytania 1 of 1
1. Pytania
Wykonaj przynajmniej jedno z zaproponowanych poniżej zadań i prześlij Formularz raportowy SMP20 (ściągnij!) z jego realizacji. Uwaga! Przyjmujemy przesłanie WYŁĄCZNIE formularza raportowego. Prosimy o nie przesyłanie prezentacji, zdjęć lub filmików. Dodatkowe efekty działania mogą nam zostać udostępnione w formie linków zawartych w wypełnionym raporcie. Prosimy także o wypełnienie formularza statystycznego za ten miesiąc: Formularz Statystyczny (klik!)
Sposób oceniania: 70% za wykonanie zadania, 30% za przeprowadzenie ewaluacji wykonanego działania (w formie informacji zwrotnej, badania efektywności itp.)
Liczba uczniów i uczennic, które powinny wziąć udział w zadaniu: min. 3 klasy.
Termin nadsyłania raportów (użyj opcji wysyłania poniżej zadania „Wczytaj plik”, a następnie „Zakończ Zadanie”): 14.05.2022
Zadanie 1. [Dla uczniów i uczennic] Warsztat: Emocje i Komiksy
Część 1. Wprowadzenie
Wspólnie z uczniami i uczennicami zapoznajcie się z udostępnionymi przez Egmont Polska komiksami (wersje elektroniczne znajdziecie tutaj: https://egmont.pl/sampler?sampler=2; komiksy przesłaliśmy też do Was w paczkach, możecie też zaproponować uczniom i uczennicom przyniesienie swoich ulubionych pozycji). Porozmawiajcie o tym:
- Jak wygląda komiks i czym różni się od powieści?
- Jakie emocje prezentowane są w omawianych przez Was komiksach? (stwórzcie jak najdłuższą listę)
- W jaki sposób prezentowane są emocje bohaterek i bohaterów komiksowych?
- O jakich problemach / przygodach opowiadają poszczególne komiksy?
Część 2. Kreatywne tworzenie
Dzielimy klasę na grupy 2-3 osobowe. Zadaniem każdej grupy jest stworzenie własnego komiksu, który będzie prezentował, konkretny problem oraz jego rozwiązanie. Zachęcamy dzieciaki do tego, aby przedstawili jak najwięcej emocji przeżywanych przez bohaterów swoich historii. Na zakończenie organizujemy wystawę komiksów.
Dodatkowe materiały, z których możecie skorzystać:
- pomysły na historie z życia i problemy w ramach naszej gry symulacyjnej “Moje życie”: https://instytutep.pl/wp-content/uploads/2022/02/8.-Moje-zycie.pdf
- szablon komiksowy
- Kajko i Kokosz w języku ukraińskim: https://wydawnictwoegmont.pl/kajko-i-kokosz-pdf.html?fbclid=IwAR3JvZGZLTovi8btUamTa-S6pTJ8vx-6hSLUNoiS6ouJ27YEqKulU8CPVeo
Zadanie 2. [Dla rodziców i nauczycieli] Webinar
Zapraszamy rodziców i nauczycieli do uczestnictwa w webinarze “Komiksy i emocje – a gdyby tak zaskoczyć dzieciaki?”, który odbędzie się 06.04.2022 o godz. 19.00. Link do rejestracji: https://app.evenea.pl/event/komiksy-emocje/
Link do webinaru: https://youtu.be/HR5kvDDQ14w
-
Wczytaj plik, aby dodać własną odpowiedź
Po dodaniu odpowiedzi system naliczy maksymalną ilość punktów, ale odpowiedź może zostać dodatkowo oceniona przez prowadzącego.
Grading can be reviewed and adjusted.Grading can be reviewed and adjusted.