Zadanie certyfikacyjne październik 2022
Quiz Summary
0 of 1 Pytania completed
Pytania:
Informacje
You have already completed the quiz before. Hence you can not start it again.
Quiz is loading…
You must sign in or sign up to start the quiz.
You must first complete the following:
Wyniki
Wyniki
0 of 1 Pytania answered correctly
Your time:
Czas się skończył
You have reached 0 of 0 point(s), (0)
Earned Point(s): 0 of 0, (0)
0 Essay(s) Pending (Possible Point(s): 0)
Kategorie
- Brak kategorii 0%
- 1
- Current
- Review
- Rozwiązany
- Poprawnie
- Niepoprawnie
-
Pytania 1 of 1
1. Pytania
Wykonajcie zadania i prześlijcie Formularz raportowy (ściągnij!) z jego realizacji. Uwaga! Przyjmujemy WYŁĄCZNIE formularz raportowy. Prosimy o nie przesyłanie prezentacji, zdjęć lub filmików. Dodatkowe efekty Waszego działania mogą nam zostać udostępnione w formie linków zawartych w wypełnionym raporcie.
Instruktaż dodania pliku raportowego:
Sposób oceniania: 35% za wykonanie zadania pierwszego, 35% za wykonanie zadania drugiego oraz 30% za udział w ewaluacji zadania. Materiały ewaluacyjne zawarte poniżej.
Liczba uczniów i uczennic, które powinny wziąć udział w zadaniu 1: min. 1 grupa uczniów i uczennic. W miarę możliwości grupa, w której znajdą się uczniowie i uczennice z Ukrainy.
Liczba nauczycieli, którzy powinni wziąć udział w zadaniu 2: min. 1 nauczyciel, wychowawca, pedagog, psycholog z placówki.
Termin nadsyłania raportów (użyj opcji wysyłania poniżej zadania „Wczytaj plik”, a następnie „Zakończ Zadanie”): 08.11.2022
Będziemy wdzięczni za przesłanie danych statystycznych dotyczących realizacji zadania. Link do formularza danych statystycznych za październik.
Zadanie 1. [Warsztaty dla uczniów i uczennic]. Poniżej prezentujemy materiały do pracy warsztatowej z uczniami i uczennicami w zakresie komunikacji międzykulturowej w okolicznościach edukacyjnych. Wspólna realizacja projektów ma być okazją na ułatwienie dzieciom z trudnościami edukacyjnymi w osiąganiu sukcesu, a jednocześnie możliwością budowania motywacji do nauki dla wszystkich.
Uwaga! W przypadku dzieci młodszych prosimy o adekwatną modyfikację proponowanych projektów do ich potrzeb i możliwości. Zachęcamy do dzielenia się swoimi pomysłami z nami. W przypadku uczniów i uczennic starszych proponujemy wykorzystanie w tym miesiącu dwóch dodatkowych książeczek (linki poniżej) lub modyfikację Poziomu 3 do ich potrzeb.
- Pakiet Akademicki 1. Poziom 1 (dzieci w wieku 6-7 lat)
- Pakiet Akademicki 2. Poziom 2 (dzieci w wieku 8-10 lat)
- Pakiet Akademicki 3. Poziom 3 (młodzież w wieku 11-15 lat)
- Ukraińskie wersje językowe Pakietów Akademickich
- Zarządzanie sobą w czasie (młodzież 16-19 lat)
- Motywacja do działania (młodzież 16-19 lat)
Zadanie 2. [Spotkanie dla nauczycieli]. Zapraszamy jedną (lub więcej) osobę z Waszej placówki do udziału w spotkaniu superwizyjno-ewaluacyjnym online. Spotkanie będzie okazją do wymiany doświadczeń pracy programem oraz doświadczeń związanych ze wsparciem zdrowia psychicznego dzieci i młodzieży. Będzie to także okazja do prowadzenia jakościowej ewaluacji Szkoły Myślenia Pozytywnego i udostępnionych materiałów.
Terminarz spotkań:
7 października 2022 o 12.00-13.30
18 października 2022 o 12.00-13.30
18 października 2022 o 16.30-18.00
28 października 2022 o 12.00-13.30
28 października 2022 o 16.30-18.00
Uwaga! Opcja dodatkowa :) Jeśli chcielibyście skorzystać z bezpośredniego spotkania superwizyjnego z nami, możecie zgłosić swoją gotowość. Wówczas rozliczamy to jako udział w spotkaniu, o którym mowa powyżej. W tym miesiącu dojedziemy do 10 placówek, które zgłoszą zainteresowanie udziałem w superwizji stacjonarnej. Uwaga! Wymagamy, aby w spotkaniu wzięło udział co najmniej 5 osób z Waszego zespołu i abyście mieli przerobiony już co najmniej Pakiet Integracyjny (z zeszłego miesiąca).
Informację potwierdzającą spotkanie otrzymacie do 10 października.
-
Wczytaj plik, aby dodać własną odpowiedź
Po dodaniu odpowiedzi system naliczy maksymalną ilość punktów, ale odpowiedź może zostać dodatkowo oceniona przez prowadzącego.
Grading can be reviewed and adjusted.Grading can be reviewed and adjusted.