Zadanie certyfikacyjne maj 2023
Quiz Summary
0 of 1 Pytania completed
Pytania:
Informacje
You have already completed the quiz before. Hence you can not start it again.
Quiz is loading…
You must sign in or sign up to start the quiz.
You must first complete the following:
Wyniki
Wyniki
0 of 1 Pytania answered correctly
Your time:
Czas się skończył
You have reached 0 of 0 point(s), (0)
Earned Point(s): 0 of 0, (0)
0 Essay(s) Pending (Possible Point(s): 0)
Kategorie
- Brak kategorii 0%
- 1
- Current
- Review
- Rozwiązany
- Poprawnie
- Niepoprawnie
-
Pytania 1 of 1
1. Pytania
W tym miesiącu proponujemy Wam realizację dwóch zadań. Oba będą skoncentrowane wokół dwóch modułów programowych: Komunikacja międzykulturowa oraz Rozwiązywanie konfliktów. We współpracy z naszym Partnerem: Education Above All proponujemy Wam nowe pomysły na działanie i materiały zarówno w języku polskim, jak i języku ukraińskim. Tak jak wcześniej, ponieważ wierzymy w ciągły rozwój i działanie nastawione na rozwój, będziemy wdzięczni za informację zwrotną z realizacji.
Wykonajcie zadania i prześlijcie Formularz raportowy – zmieniony wzór na potrzeby ewaluacji (ściągnij!) z jego realizacji. Uwaga! Przyjmujemy WYŁĄCZNIE formularz raportowy. Prosimy o nie przesyłanie prezentacji, zdjęć lub filmików. Dodatkowe efekty Waszego działania mogą nam zostać udostępnione w formie linków zawartych w wypełnionym raporcie.
Sposób oceniania: 35% za wykonanie zadania pierwszego, 35% za wykonanie zadania drugiego oraz 30% za udział w ewaluacji zadania. Materiały ewaluacyjne zawarte poniżej.
Liczba uczniów i uczennic, które powinny wziąć udział w zadaniu 1: min. 1 grupa uczniów i uczennic. W miarę możliwości grupa, w której znajdą się uczniowie i uczennice z Ukrainy.
Liczba nauczycieli, którzy powinni wziąć udział w zadaniu 2: min. 1 nauczyciel, wychowawca, pedagog, psycholog z placówki.
Termin nadsyłania raportów (użyj opcji wysyłania poniżej zadania „Wczytaj plik”, a następnie „Zakończ Zadanie”): 10.06.2023
Będziemy wdzięczni za przesłanie danych statystycznych dotyczących realizacji zadania. Link do formularza danych statystycznych za maj. (klik!)
Zadanie 1. [Warsztaty dla uczniów i uczennic].
Przed realizacją zadania prosimy o wykonanie pre-testu przez uczniów i uczennice (tylko JEDNA grupa, która później weźmie udział też w post-teście – inne grupy biorące udział w programie nie podlegają ewaluacji). Jeśli nie ma możliwości wykonania pretestu w wersji elektronicznej, prosimy o wykonanie pre-testu na JEDNEJ grupie uczniów i uczennic w wersji papierowej i przesłanie do nas wyników zanonimizowanych w formie tabeli excel (prosimy o przypisanie każdemu uczniowi i uczennicy ID, aby można było porównać dane z pre-testu z danymi z post-testu). Tabele prosimy wysłać na adres: igarz.instytut@gmail.com w tytule maila prosimy podać nazwę szkoły
- Pre-test w wersji elektronicznej (klik)
- Pre-test w wersji papierowej (klik)
- Tabela z danymi wraz z listą obecności (klik)
Poniżej prezentujemy nowe materiały do rozwijania kompetencji uczniów i uczennic w kontekście rozwiązywania konfliktów, odpowiedzialności za siebie, własnych praw, rozumienia różnorodności na świecie. Wspólna realizacja projektów ma być okazją na ułatwienie dzieciom i młodzieży rozwijania kompetencji kluczowych, rozumienia swojego miejsca na świecie, dbania o siebie i o innych.
Uwaga! W przypadku dzieci młodszych prosimy o adekwatną modyfikację proponowanych projektów do ich potrzeb i możliwości. Zachęcamy do dzielenia się swoimi pomysłami z nami. W przypadku uczniów i uczennic starszych proponujemy wykorzystanie w tym miesiącu dwóch dodatkowych książeczek (linki poniżej) lub modyfikację Poziomu 3 do ich potrzeb.
Po realizacji pakietów na koniec miesiąca prosimy o wykonanie post-testu na JEDNEJ grupie uczniów i uczennic (tej samej, która uczestniczyła w pierwszym badaniu). Procedura jest jednolita.
- Post-test w wersji elektronicznej (klik!)
- Post-test w wersji papierowej
- Tabela z danymi wraz z listą obecności (klik)
Ważne! Kwestionariusz ewaluacyjny jest krótki. Nie powinien zająć uczniom i uczennicom więcej niż 5 minut.
Ważne! Prosimy, aby zanotować obecność wszystkich uczniów i uczennic, biorących udział w programie.
Zadanie 2. [Spotkanie dla nauczycieli]. Zapraszamy jedną (lub więcej) osobę z Waszej placówki do udziału w spotkaniu superwizyjno-ewaluacyjnym online. Spotkanie będzie okazją do wymiany doświadczeń pracy programem oraz doświadczeń związanych ze wsparciem zdrowia psychicznego dzieci i młodzieży. Będzie to także okazja do prowadzenia jakościowej ewaluacji Szkoły Myślenia Pozytywnego i udostępnionych materiałów.
Terminarz spotkań:
11 maja 2023 o 12.00-13.30
15 maja 2023 o 12.00-13.30
15 maja 2023 o 16.30-18.00
25 maja 2023 o 12.00-13.30
25 maja 2023 o 16.30-18.00
Zgłoś się na wybrany termin. (klik)
Uwaga! Opcja dodatkowa :) Jeśli chcielibyście skorzystać z bezpośredniego spotkania superwizyjnego z nami, możecie zgłosić swoją gotowość. Wówczas rozliczamy to jako udział w spotkaniu, o którym mowa powyżej. W tym miesiącu dojedziemy do 3 placówek, które zgłoszą zainteresowanie udziałem w superwizji stacjonarnej. Uwaga! Wymagamy, aby w spotkaniu wzięło udział co najmniej 5 osób z Waszego zespołu i abyście mieli przerobiony już co najmniej Pakiet Integracyjny (z zeszłego miesiąca).
Informację potwierdzającą spotkanie otrzymacie do 15 maja.
Zgłoś placówkę do superwizji stacjonarnej. (klik)
Zadanie 3. [Dla koordynatora]
Prosimy także na koniec tego miesiąca o wypełnienie ankiety satysfakcji z realizacji projektu. Wasze informacje zwrotne będą dla nas ogromnie istotne pod kątem kolejnej edycji projektowej ruszającej już w czerwcu!
Ankieta satysfakcji (klik)
-
Wczytaj plik, aby dodać własną odpowiedź
Po dodaniu odpowiedzi system naliczy maksymalną ilość punktów, ale odpowiedź może zostać dodatkowo oceniona przez prowadzącego.
Grading can be reviewed and adjusted.Grading can be reviewed and adjusted.