Zadanie certyfikacyjne marzec 2023
Quiz Summary
0 of 1 Questions completed
Questions:
Information
You have already completed the quiz before. Hence you can not start it again.
Quiz is loading…
You must sign in or sign up to start the quiz.
You must first complete the following:
Results
Results
0 of 1 Questions answered correctly
Your time:
Time has elapsed
You have reached 0 of 0 point(s), (0)
Earned Point(s): 0 of 0, (0)
0 Essay(s) Pending (Possible Point(s): 0)
Categories
- Not categorized 0%
- 1
- Current
- Review
- Answered
- Correct
- Incorrect
-
Question 1 of 1
1. Question
W tym miesiącu proponujemy Wam realizację co najmniej jednego z trzech zadań certyfikacyjnych z zakresu Modułu 2. Rozwiązywanie sytuacji konfliktowych, komunikacja i mediacje. W pierwszych dwóch przyjrzymy się dbaniu o swój dobrostan psychiczny poprzez świadome korzystanie z nowych mediów oraz dzielenie się swoimi pasjami i zainteresowaniami. Trzecie zadanie będzie skoncentrowane na poszukiwaniu swoich zasobów w kontekście sytuacji trudnych w klasie.
Wykonajcie zadania i prześlijcie Formularz raportowy (ściągnij!) z jego realizacji. Uwaga! Przyjmujemy WYŁĄCZNIE formularz raportowy. Prosimy o nie przesyłanie prezentacji, zdjęć lub filmików. Dodatkowe efekty Waszego działania mogą nam zostać udostępnione w formie linków zawartych w wypełnionym raporcie.
Sposób oceniania: 60% za wykonanie co najmniej jednego zadania, 75% za wykonanie dwóch zadań, 100% za wykonanie 3 zadań.
Liczba uczniów i uczennic, które powinny wziąć udział w zadaniu 1: min. 1 grupa uczniów i uczennic.
Liczba nauczycieli, którzy powinni wziąć udział w zadaniu 2: min. 2 nauczycieli, wychowawca, pedagog, psycholog z placówki.
Termin nadsyłania raportów (użyj opcji wysyłania poniżej zadania „Wczytaj plik”, a następnie „Zakończ Zadanie”): 08.04.2023
Będziemy wdzięczni za przesłanie danych statystycznych dotyczących realizacji zadania. Link do formularza danych statystycznych za marzec.
Instruktaż dodania pliku raportowego:
Zadanie 1. [Projekt dla uczniów i uczennic]. Zrealizujcie z uczniami i uczennicami projekt na temat wpływu pasji i zainteresowań na zdrowie psychiczne. Efektem realizacji projektu będzie przygotowanie przez nich własnych podcastów, które zostaną udostępnione do wysłuchania ich koleżankom i kolegom. Projekt rozwija umiejętności komunikacyjne, związane z samoprezentacją i kompetencją jasnego prezentowania swoich przemyśleń. Jest to ważna kompetencja również w kontekście umiejętności komunikacyjnych w sytuacjach konfliktowych.
- Scenariusz zajęć (materiał można dostosować do różnych grup wiekowych, także grup przedszkolnych)
Zadanie 2. [Projekt dla nauczycieli]. Lubicie podcasty? Słuchacie podcastów? W gronie pedagogicznym spotkajcie się i podzielcie się ulubionymi “słuchowiskami”. Jeśli macie na to przestrzeń, zorganizujcie warsztat kreatywny, inspirujący do pracy z podcastami na lekcjach.
Nie zapominajcie też o swoim zdrowiu psychicznym i jeśli macie takie podcasty, które je wspierają, koniecznie opowiedzcie o tym innym!
Zadanie z gwiazdką dla lubiących wyzwania (;)): przygotujcie w nauczycielskim gronie podcast dla swoich uczniów i uczennic o Waszych pasjach i zainteresowaniach. Dajcie się poznać od innej strony!
Zadanie 3. [Warsztaty na temat rozwiązywania sytuacji konfliktowych]. W tym miesiącu zaczynamy także serię warsztatów nastawionych konkretnie na działania w sytuacjach konfliktowych. Będą to jednocześnie działania stanowiące znakomitą bazę do wdrożenia mediacji szkolnych i rówieśniczych w placówce. W kolejnych miesiącach będziemy kontynuować ten cykl. Jeśli w Waszej placówce działa Szkolny Klub Mediatora lub planujecie jego założenia – te zadania będą dla Was wsparciem i inspiracją.
- Scenariusz zajęć “Labirynt słów”
- lub: nagrajcie z uczniami i uczennicami podcast na temat wybranej techniki mediacyjnej
-
Upload your answer to this question.
This response will be awarded full points automatically, but it can be reviewed and adjusted after submission.
Grading can be reviewed and adjusted.Grading can be reviewed and adjusted.